ישנם שני סוגים של אנשים בעולם: אלה שחולמים לפתוח עסק משלהם וכאלה שיכולים להתפרנס טוב כעובדים. אם אתה בקבוצה הראשונה ואתה מתחיל לראות את החלום לפתוח עסק משלך, הגיע הזמן לעשות את זה נכון.

התחל עסק מהר יותר מכל השאר

למרות פתיחת עסק מלווה לעתים קרובות עם התרגשות והתלהבות, הסטטיסטיקה מראה כי 15% של עסקים להיכשל במהלך השנה הראשונה. 30% מהעסקים נכשלים בשנה השנייה. 50% מהעסקים לא מצליחים לשרוד את השנה החמישית.

זאת בשל שתי סיבות עיקריות. הראשון הוא שיזמים מזלזלים בעלות פתיחת עסק. השנייה היא שהם מדלגים על צעדים הדרושים להפעלת עסק.

כיצד להקים עסק בעצמך

ייעוץ פיננסי ועסקי מספק ייעוץ ליזמים כיצד להקים עסק ועוזר להם להימנע ממלכודות נפוצות. הידע והניסיון שלנו שולבו כדי ליצור מדריך זה כדי לעזור לך להתחיל את העסק שלך. זה יראה לכם גם מה אנו מציעים וגם מה עליכם לעשות כדי להתחיל.

בדיקת היתכנות כלכלית ללכת, לא ללכת

ללכת-לא ללכת תוכנית עסקית

השלמת התוכנית העסקית

פתרונות פיננסיים

אנשי מקצוע טובים להתחבר אליהם

שיטות התאגדות

התמודדות עם ספקים

התנהלות בנקאית

הגדרה ובקרה של תהליכים עסקיים

ניהול ובקרה של דוחות כספיים

היכולת שלנו לעזור לך להימנע מטעויות יקרות ושברון לב היא אחד היתרונות הטובים ביותר עבורך ליצור איתנו קשר. התהליך שלנו שם דגש פיננסי חזק על העסק העתידי שלך ומתמקד ברווחיות הפוטנציאלית שלו. אלה הצעדים שאנו נוקטים יחד כדי להגדיל את הסיכויים שלך לפתוח עסק רווחי.

בדיקת היתכנות כלכלית (ללכת או לא ללכת)

אנו בודקים את הכדאיות הכלכלית של העסק שלך משתי נקודות מבט. עלות המוצר, היכולת למכור אותו ברווחיות והיכולת שלך להקים ולנהל עסק חדש.

איך אתה יכול להתחיל עסק? * ייצור אבות טיפוס – אנו מבקשים שתייצר את המוצר / אב הטיפוס שיעזור לנו להעריך את עלות הייצור שלו. יש לנו את הניסיון לחזות כמה זה יעלה בייצור המוני.

* הגדרת המושג – אם העסק שלך מבוסס על שירותים, או שיש לך את אב הטיפוס ביד, תצטרך להחליט על הרעיון של העסק. זה כולל כיצד אתה מתכנן למכור את המוצרים שלך, היכן תמכור אותם ומי קהל היעד שלך. אנחנו יכולים לעזור לך לקבל תובנה ולשפר את ההבנה של עצמך ואת המוצר שלך.

* בדיקות שוק – אנו מבצעים גם בדיקות שוק בשלב זה. זאת על מנת להבטיח כי התמחור והרווחיות של המוצר יהיו דומים לאלה של מתחרים אחרים.

* הערכת תקורה-חוק רישוי העסקים הישראלי מתווה דרישות ספציפיות לכל סוג עסק. אנו עוזרים לך לקבוע את סוג העסק שברצונך לפתוח. זה כולל את עלויות התקורה של חוזה השכירות, שיפוץ, תחזוקה והסרת רישיון העסק. הכל תלוי במיקום בו ימוקם העסק שלך ובגודל הנדרש.

* הערכת יכולת פיננסית – האם יש לך את היכולת הכספית לשלם עבור עלויות ההפעלה וההוצאות השוטפות של ניהול עסק? האם אתה מסוגל לעמוד בדרישות להלוואה בנקאית לפתיחת עסק חדש או הלוואות ערבות מדינה? הידע שלנו מאפשר לנו לחזות כמה סביר יהיה לך לקבל אשראי, באיזה סדר גודל, כמו גם כדי לסייע בהשגתו. אנו יכולים גם לדעת אם העסק מסוגל לשלם את עלויות ההקמה מבלי להיתקל בבעיות כלכליות.

ללכת-לא ללכת תוכנית עסקית

איך אני פותח חברה חדשה? אתה מסתיים הכי טוב כשאתה פותח את העסק שלך. אבל במציאות, רוב העסקים לא "דקטלון". אין צבא של לקוחות שמחכים לראות אותם פותחים את הדלתות.

כאשר אתה מתקרב אלינו כדי לקבל ייעוץ על הפעלת העסק שלך, השלב הבא יהיה להתכונן לתקופה נגר. זה כאשר העסק בדרך כלל לא עובד אלא משקיע בשיווק. זה לא מספיק כדי לתכנן את התקופה הראשונית של שישה חודשים. כעת אנו יוצרים תוכנית כלכלית. זה כולל את עלות ההקמה וכן את העלויות השוטפות. עלויות שיווק והוצאות קבועות כלולות גם כן. לבסוף, נקבל מספר כדי לקבוע אם עדיין ניתן לצפות שהעסק יהיה בר-קיימא ורווחי כלכלית לאחר אישור המימון.

השלמת התוכנית העסקית

איך אתה יכול להתחיל עסק? מכיוון שתוכנית עסקית לחברה חדשה מורכבת יותר מאחת לעסק קיים, היא תדרוש זהירות רבה יותר כמו גם את הצורך להציב "אלמונים" סטטיסטיים רבים שלא תמיד זמינים ליזמים. בעוד יזמים רבים עושים את הצעד הזה, הוא הרגיש לעתים קרובות כי התוכנית העסקית שונה מזו שנוצרה על ידי יועץ למי ליישם את התוכנית.

אנשים אשר מחפשים להתחיל עסק משלהם יש אופטימיות הרבה יותר מאחרים, אז הם מקבלים הרבה הנחות, מציאות בעת כתיבת התוכנית העסקית שלהם. למרות שזה אולי נראה מהנה יותר באותה תקופה, התוצאה הסופית היא לא מה שאתה רוצה. יועץ פיננסי מנוסה יכול להוסיף צליל מציאותי, אם לא פסימי, לתהליך. זה עושה את התוכנית העסקית מעשית יותר ריאלי. אפשר להפוך אותו גם לתוכנית עבודה. אתה יכול למצוא את התוכן של תכנון עסקי עבור אנשים שרוצים להתחיל עסק משלהם כאן

קישור למקורות מימון ופתרונות פיננסיים

איך אתה פותח עסק משלך? אנו מומחים בכתיבת תוכניות עסקיות שבנקים וקרן העסקים הקטנים והבינוניים אוהבים. זה אומר שאנחנו יכולים לעזור לך לקבל מימון ולחסוך לך זמן וטרחה. הניסיון הרב שלנו במציאת פתרונות פיננסיים לעסקים קטנים בתחילת עסקיהם הוא לא יסולא בפז. אנו מתמקדים בהשגת הלוואות ערבות מדינה, הלוואות לעסקים קטנים והלוואות לפתיחת עסקים.

אנשי מקצוע טובים להתחבר אליהם

איך אתה יכול להתחיל עסק? ספקים טובים יכולים לעזור לך להתחיל. ספקים רעים יכולים להקשות ואף לפשוט את הרגל. בנינו רשת של אנשי מקצוע אמינים, כנים ומקצועיים שנוכל לחלוק עם לקוחותינו לאורך השנים. זה חוסך לך זמן וכסף. תוכלו למצוא רואה חשבון המתמחה פתיחת עסקים קטנים או הפעלת חברה בע מ., וכן עורך דין המתמחה ברישוי עסקים ודיני חוזים. אנו ממליצים גם על מעצב פנים מומחה במסעדות ושיווק דיגיטלי, מיתוג ותחומים נוספים.

האם אתה פותח סוחר פטור? סוחר מורשה? חברה מוגבלת?

איך אתה פותח עסק משלך? ההחלטה לגבי איזו עמותה עסקית לפתוח עסק היא אחת ההחלטות הפיננסיות החשובות ביותר. זו גם החלטה יקרה שיכולה להשפיע משמעותית על היכולת שלך להרוויח. רואה חשבון או עורך דין עשויים לקבל את ההחלטה עבורך מטעמי מס או הגנה משפטית, אך אנו רואים את ההשפעה הכלכלית של נושא זה על הרווחיות שלך.

התמודדות עם ספקים

איך אתה יכול להתחיל עסק? יזמים צריכים להיות מסוגלים לתקשר עם ספקים כאשר הם פותחים עסק חדש. בעלי עסקים רבים נכשלים לעשות את זה נכון עם ספקים, יצירת אשראי מיותר עבור עצמם. אל תשתמש בהנחות במזומן או בהנחה בכמות, ואל תדאג בקשר בין המחיר ששולם לעיצוב התוכנית העסקית.

אנו יכולים לספק הדרכה עסקית כך שתוכל לתקשר עם ספקים בשלב מוקדם.

התנהלות בנקאית

איך פותחים עסק חדש? הפרדת העסק מהחשבונות הפרטיים שלך היא המפתח. אתה יכול לפתוח חשבון בנק כדי לפתוח עסק. עם זאת, אתה צריך להיות מסוגל לזהות את השאלות הנכונות.

אנחנו נהיה שם כדי לעזור לך עם תהליך היישום.

הגדרה ובקרה של תהליכים עסקיים

איך אתה יכול להתחיל עסק? * ייחוד המוצר-הגדרת הערך המוסף של המוצר והאסטרטגיה השיווקית לקידומו בהתאם

* תמחור-קביעת מחיר המוצר כך שיכסה את עלויות התפעול, מאפשר הנחות ורווחי. תוכל למצוא מידע נוסף על שיטות התמחור שלנו כאן.

* בחירת מקום: מתן הערכה של עלויות השיפוץ, הוצאות קבועות, היתרונות והחסרונות של קהל היעד, והתאמת התוכנית העסקית במונחים עלות לפני סגירת החוזה.

* שכירת-זוהי הגדרה של כמה, אילו עובדים, ומתי לשכור אותם. איזה משכורת יש לשלם? איזה משכורת אתה מוכן לשלם?

* אסטרטגיית שיווק ומכירות-מתי עלינו להתחיל בתהליך השיווק והמכירה? אילו מפרסמים זמינים ומה התקציב שלהם? אילו אנשי מקצוע אתם מחפשים?

דוחות בקרה

איך אתה יכול להתחיל עסק? כדי להתחיל עסק רווחי, אתה חייב להיות מסוגל למכור יש ניהול פיננסי טוב. שילוב של השניים יחד יכול לעזור להבטיח שהעסק יהיה על המסלול. עם זאת, אם חסר רכיב אחד, העסק לא יוכל לנווט ללא מצפן.

רוב העסקים לא עובדים על בסיס מזומנים כך שאם אינך מנהל בקרה, לא תוכל לדעת אם העסק שלך רווחי. ניתן להשתמש בדוחות כספיים להערכת הרווחיות. הם חיוניים להישרדות העסק שלך, כמו גם לשיפור הרווחיות שלו. אנו יוצרים שלושה דוחות במסגרת הייעוץ שלנו להקמת עסק: דוח רווח והפסד, תזרים מזומנים ודוח תכנון מול ביצוע. זה למעשה משווה את התוכנית העסקית שלך עם מה שקורה בפועל.

תלמד כיצד ליצור את הזרמים שלך, לנתח את המצב הכלכלי שלך ולהסיק מסקנות. ניתן להשתמש בדוחות אלה כדי לעזור לך לממש את כישורי הניהול הפיננסי שלך ולשמור על העסק שלך בדרך הנכונה.