שלטים עסקיים הם דרך יעילה לקדם את העסק שלך ולהגביר את זיהוי המותג. יתר על כן, הם עוזרים לך לטפח בסיס לקוחות מסור.

שילוט מוצלח מעביר מסר בתמציתיות, מה שמקל על הקריאה מרחוק. יתר על כן, שילוט מוצלח מפחית את העומס.

היכן למקם שלטים עסקיים?

בעת בחירת היכן למקם את השלטים העסקיים שלך, יש לקחת בחשבון מספר גורמים. והכי חשוב, ודא שהמיקום גלוי מהכביש במידת האפשר; במיוחד אם העסק שלך ממוקם לאורך כביש מרכזי.

לאחר מכן, ודא שהמיקום שלך קל לאנשים למצוא. אחרת, הם עשויים להיאבק במציאת החנות או המשרד שלך.

בנוסף, ודא שהשלט מואר היטב כך שניתן יהיה לראות אותו בבירור גם בלילה.

לבסוף, בחר גופן קריא מרחוק. זה יבטיח שאנשים יוכלו לקרוא אותו ולהבין מה יש לך לומר.

עסקים עם הרבה תנועה רגלית צריכים להציג את שלטי העסקים שלהם במקומות בולטים כמו נקודות כניסה ומעליות. פעולה זו מאפשרת למבקרים להציג בקלות את המוצרים שלך ולעודד להיכנס ולרכוש אותם.

ניתן גם להציב שלטים בכבישים מהירים או באזורים ציבוריים אחרים עם תנועת רגליים גבוהה. פעולה זו תמשוך יותר לקוחות ותגביר את הרווחים; עם זאת, הקפד לציית לחוקים ולתקנות המקומיים.

מדוע שלטי בטיחות חשובים בעסקים?

שלטי בטיחות הם מרכיבים חיוניים בכל מקום עבודה, במיוחד אלה שבהם עובדים או ציוד חייבים לעבוד במקומות סגורים. הם מזהירים את אנשי הצוות מפני סיכונים פוטנציאליים באתרי בנייה ומניעים אותם לעקוב אחר פרוטוקולי בטיחות.

קיימים שלטי בטיחות שונים, מאזהרות ועד איסורים. במקרים מסוימים, הם עשויים אפילו להיות נדרשים על פי חוק.

שלטי איסור, משמשים לעתים קרובות באזורים שבהם פעילויות מסוכנות כגון עישון או שתייה יכולות להתרחש. שלטים אלה צריכים להיות מוצגים באופן בולט בכל מקומות העבודה ולהבין אותם בקלות על ידי כל אנשי הצוות.

שלטי הוראה הם דרישה חובה בתוכניות תגובה חירום, המספקים מידע חשוב. אינדיקטורים ירוקים ולבנים אלה מזהים במהירות ערכות עזרה ראשונה, תחנות שטיפת עיניים, ציוד מגן אישי וציוד תברואה.

מה לשים על שלט עסקי?

שלטים הם כלי שיווקי חיוני, המאפשר לך להעביר מידע חיוני ללקוחות. על מנת שההודעה שלך תובן, בחר את הצבעים, הגופנים והגדלים הנכונים.

בעת בחירת שלט לעסק שלך, תרצה לקחת בחשבון איזה סוג הודעה מתאים ביותר למצבך. שלט חיצוני עשוי להיות אידיאלי אם אתה רוצה שחזית החנות שלך תבלוט בין המתחרים.

עבור עסקים הממוקמים בתוך מפעל או עם קהל לקוחות מרוכז יותר, שלטים פנימיים הם הפיתרון האידיאלי לקידום אירועי מכירות, הצגת מוצרים או שירותים חדשים וליידע את הלקוחות על פעילויות שוטפות. שלטים פנימיים מציעים יתרונות רבים על פני חיצוניים; הם חסכוניים וקלים להתקנה.

שלט מעוצב היטב לא רק מעביר מידע לצרכנים, אלא גם מושך את תשומת ליבם. שמור על המידע שלך תמציתי ופשוט, תוך הקפדה על העיצוב שלך בולט מהמתחרים.

בבחירת גופנים לקריאה, בחר בגופן כבד עם ניגודיות מעולה. בנוסף, הוספת גבול סביב הטקסט שלך יכולה לגרום לו להתבלט משילוט אחר ולעזור לו להתבלט טוב יותר.

לבסוף, זכור להחליט לאן ילך השלט שלך ולמי הוא מיועד. אם העסק שלך ממוקם ליד כביש סואן, למשל, בחר טקסט מינימלי או מדידות קטנות על השלט. אמנם התחשבות בכל הגורמים הללו יכולה לקחת זמן רב, אך התוצאה תהיה שווה את זה בסופו של דבר.